2009. szeptember 16., szerda

A SQIP-ről többet

Amikor évekkel ezelőtt elkezdtem belemerülni a netes munkakeresésbe, és véletlenszerűen találtam kattintgatós meg ilyen-olyan ún. munkákat, nekiálltam magam, és "namajdénmegváltomavilágot"-módon 10-15 féle dolgot is végeztem egyszerre, aminek persze mindig az a vége, hogy az ember elvész a sok tennivaló közt.
Majd jöttek az átverős oldalak, amiket akkor hagytam mindig abba, amikor már - na talán most már fizetnek - rájöttem a dolog sötét oldalára, hogy ebből sem lesz pénz, és végeztem!
A közelmúlt történéseit tekintve gondolom az most a trend, hogy közösségi oldalakat indítanak az arra szakosodott és rátermett személyek, hogy MLM hálózatot építve, vagy akármilyen mátrixot növelve akár egy, két, stb személynek jól-rosszul bemutatva egyes embereket vonzzanak be a saját üzletükbe. Hogy az alul-lévőkkel egy idő után mi lesz, az nem biztos, hogy érdekelni fogja őket, neki arra már úgyis meglesz a hasznuk.
Eddig a rizsa!
Amiben idén márciusban fantáziát láttam, az a SQIP névre hallgató közösségi oldal, amely már az ingyenes regisztrációval hangzatosan 100 PEP /azaz ingyenes részvény/-hez juttatta a regisztrálót, máris adott egy betekintést a majdani felhasználói oldal sokrétűségébe, néhány dolgot már ki is engedett próbálni / pl.feltöltött zenéket hallgathattál, videókat nézhettél stb /
és közben hetente meg lehetett nézni a részvényárfolyam emelkedését.
Indult a részvényérték 2008 novemberben 0,10 €/PEP - ről, és a mai napon ez az érték 1,76 €/PEP. Az igéretük szerint ezév decemberre akár 5,00 €/PEP is lehet a tulajdonunkban.
A részvények számát gyarapítani tagtoborzással, valamint PEP vásárlással lehet, amire már most is van lehetőség, de erről talán később.
A tagtoborzásról annyit, hogy nem nehéz, ha az ember belátja, hogy mindenkinek kell a pénz, és egyre inkább kell INGYEN ! A regisztráció pedig ingyenes, nem kell semmit kockáztatnod, sem befizetned, csupán egy internetes számlára lesz szükséged, aminek a nyitása és fenntartása is INGYENES !
Holnap is jövök, és többet megtudhatsz, ha érdekel!
Regizz: http://affiliate.sqipcom.com/?user=lacyapu
Ha gyorsabban akarsz információt: elérhetsz a lacyapu@gmail.com címen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése